Szkolenie przeznaczone jest dla nauczycieli wychowawców, pedagogów i terapeutów. Udział w szkoleniu ułatwi przekazanie wiedzy i naukę umiejętności matematyki u swoich podopiecznych. Praktyczny układ programu szkolenia i jasny, przystępny sposób przekazania informacji zapewnią ich łatwe przyswojenie i efektywne wykorzystanie wiedzy w pracy.
Nasz zespół zapewnia naukę pod okiem doświadczonej, pełnej pasji kadry nauczycielskiej
Matematyka bywa dla dzieci trudnym i żmudnym przedmiotem. Również dla nauczycieli edukacji przedszkolnej i edukacji wczesnoszkolnej skuteczne przekazywanie wartościowej wiedzy z tej dziedziny bywa kłopotliwe. Wychodząc naprzeciw dzieciom i nauczycielom, opracowaliśmy metodę nauczania matematyki opartą na zabawie, korzystającą z wielu multi sensorycznych pomocy dydaktycznych. Dzieci w namacalny sposób odkrywają tajemnice matematyki, a my w naturalny sposób wspieramy ich rozwój. Nasz projekt zrodził się z potrzeby wprowadzenia zmian w edukacji. Podczas swojej długoletniej praktyki zdążyliśmy zdiagnozować największe problemy publicznej edukacji wczesnoszkolnej. Są to przede wszystkim: liczne grupy, zróżnicowany poziom wiedzy i umiejętności uczniów, konieczność wprowadzania wielu kluczowych umiejętności jednocześnie, brak odpowiedniego przygotowania nauczycieli z dydaktyki matematyki.
Prowadzimy kreatywne i angażujące zajęcia matematyczne dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Uczymy autorską metodą Nemezjusza Cywińskiego, opartą na ponad 10-letnim doświadczeniu w nauczaniu najmłodszych. Wykorzystujemy własne gry i narzędzia dydaktyczne, dzięki czemu dzieci uczą się przez zabawę, w atmosferze radości i ciekawości.
Wierzymy, że każde dziecko ma matematyczny potencjał — niektórym wystarczy odrobina wsparcia, by rozwinąć skrzydła. Dlatego nasze zajęcia są dopasowane do poziomu grupy, a atmosfera sprzyja budowaniu pewności siebie.
Matematyka to coś więcej niż nauka – to sposób myślenia, rozwiązywania problemów i rozwijania wyobraźni. Dlatego uczymy przez zabawę, aktywność i pozytywne emocje, tworząc fundamenty pod przyszłe sukcesy edukacyjne. Po sukcesie w innych miastach, teraz rozwijamy naszą działalność również w Częstochowie.
Klocki Nemi powstały jako odpowiedź na potrzebę wprowadzenia liczmanów, które bezpośrednio nawiązywałyby do ludzkich dłoni, czyli części ciała intuicyjnie i najchętniej wykorzystywanej przez dzieci podczas wykonywania rachunków. Klocki pozwalają w naturalny sposób przeskoczyć moment korzystania z dłoni na pracę na zewnętrznym zbiorze zastępczym. Podstawowe reguły matematyczne wprowadzane są początkowo na zasadzie naśladownictwa, a następnie samodzielnej pracy i doświadczania, co jest spójne z rozwojem młodego człowieka – nauka przez patrzenie i nauka przez działanie.
Klocki Nemi są także idealnym narzędziem dla uczniów i nauczycieli przedszkoli oraz szkół podstawowych, wychowawców, pedagogów, rodziców. Sprawdzą się również dla dyslektyków, dyskalkulików, a także dla terapeutów w poradniach pedagogiczno-psychologicznych. Adresujemy je do wszystkich tych, którzy chcą zacząć przygodę z matematyką, lub kontynuować ją, ale na zupełnie innym poziomie.