Z badania TNS Polska przeprowadzonego na tegorocznych maturzystach wynika, że z dodatkowych zajęć przed maturą korzysta aż 48 proc. uczniów. Zdecydowanie częściej na tę formę wsparcia decydują się dziewczęta - 55 proc. z ankietowanych maturzystek przyznało, że do egzaminu przygotowywało się właśnie w ten sposób (źródło Gazeta Wyborcza). Idea biura korepetycji czy też Uniwersytetu Dziecięcego nie jest już tak innowacyjna jak przed dziesięciu laty. Na przykład powstała sieć biur, działająca pod nazwą 2+2. Działa w całej Polsce, za wyjątkiem… Śląska. Dotychczas ewenementem były zajęcia prowadzone w grupie. Klasyczne rozumienie korepetycji to zajęcia odbywające się 1 na 1. My uczymy po 4 - 6 osób na raz. Dodatkowo każdy jest z innej bajki edukacyjnej - ale taka forma zajęć została w końcu podchwycona. Szkoły załapały od nas sam styl, nie metodę. W procesie nauczania muszą być skorelowane 3 elementy: program, narzędzia(podręcznik, ćwiczenia, zbór zadań, gry, modele, etc.) oraz nauczyciel. Wymienione elementy w każdym z obszarów obarczone są deficytami. W przypadku nauczyciela potrzebna jest osobowość. Ponieważ we wszystkich dziedzinach gospodarki odczuwalny jest deficyt wybitnych osobowości, więc nie może zaskakiwać niedobór tychże, pośród nauczycieli matematyki.
Mamy 4 placówki stacjonarne gdzie przygotowujemy do egzaminów, w Katowicach, Tychach, Gliwicach i w Zabrzu.
Pomagamy otworzyć wiele drzwi...
Od czego zacząć żeby było łatwo lekko i przyjemnie?
Fragment kursu dla maturzystów dwójarzy polecam gorąco wykład z podstaw matematyki
ze słynnym dydaktykiem Krzysztofem Cywińskim.