Matema logo

korepetycje z matematyki

również przypadki beznadziejne

menu
Księgowość Pani Basia
00 48 696 09 09 24

Przedszkola
Dawid Szincel
00 48 603 367 251

Kamil Michalczenia
00 48 690 956 924

Agata Wasiuk
00 48 883 048 662

Rodzicu mamy 500
przedszkoli
jak nie odbieramy
napisz sms:)

Dziękujemy
Zapisy na korepetycje

Jakub:
535-233-554
Alicja
692-370-226
Nowe Przedszkola /
Franczyzy Remigiusz:
00 48 517 541 014
----------------------------
Matema

biuro@matema.edu.pl
NIP: 648-268-88-76
Jankego 40/2
40-615 Katowice
Numer konta:
ING Bank Śląski
50 1050 1214 1000
0091 3886 8758
--------------------------
Korepetycje
Krzysztof Cywiński
GLIWICE
00 48 608 138 035
Styczyńskiego 26/11
Zabrze
ul.Jodłowa

#uczsięzdomu tabliczka mnożenia

Skąd pomysł?



Cześć!
Tu Kamil i Nemek. Stworzyliśmy dla Was kanał, z którego dowiecie się jak pracować z dzieciakami aby ich późniejsza edukacja matematyczna przebiegała bezproblemowo.
Znajdziecie tutaj, przeprowadzone krok po kroku, gotowe scenariusze lekcji. Dla ułatwienia pracy, w opisie każdego filmu znajduje się informacja o potrzebnych nam przyborach oraz wypisane są wszystkie ćwiczenia.
Dodatkowo w razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości zapraszamy do kontaktu na Skype. Kolejne lekcje będą się regularnie pojawiać na naszym kanale.
Udostępniajcie darmowe materiały swoim znajomym, wysyłajcie nam zdjęcia jak pracujecie z dziećmi a my zamieścimy je naszym Instagramie.
Gwarantujemy, że nasza metoda nauczania przynosi wymierne efekty a przy okazji jest świetną zabawą!

Tak powinna wyglądać Polska szkoła w XXI wieku. Klocki Nemi i to jak na nich można pracować. Zapraszamy na pierwszą lekcję.

Rozdziały 1. dotyczą dzieci liczących w zakresie

0-10

Rozdziały 2. dotyczą dzieci liczących w zakresie

0-20

Rozdziały 3. dotyczą dzieci liczących w zakresie

0-100

Nasze autorskie lekcje do przeprowadzenia z dzieckiem, uszeregowane wg możliwości dziecka.

 1. Analiza matematyczna 1 – program wykładu.

1.1 Nauka Liczenia - kiedy zacząć?

 2. Całka oznaczona Riemanna  – główny cel wykładu - definicja całki.

1.2 Pierwsza lekcja matematyki - Ewaluacja

 3. Całka oznaczona Riemanna  – główny cel wykładu - definicja całki.

1.3 Nauka dodawania - Liczenie poprawne i niepoprawne

 4. Całka oznaczona Riemanna  – główny cel wykładu - definicja całki.

1.4 Nauka Liczb

 5. O liczbach.

1.5 Orientacja w przestrzeni

 6. O funkcjach - własności ogólne.

1.6 Zliczanie jako wstęp do dodwania

 7. O funkcjach - własności ogólne.

1.7 Symetria - nauka liczb

 8. O funkcjach - własności ogólne.

1.8 Nauka liczenia - dopełnienie do 10

 9. O funkcjach elementarnych - prezentacja.   

1.9 Nauka dodawnia - Gra Mrowisko

11. O funkcjach elementarnych - prezntacja.   

2.1 Zliczanie jako wstęp do dodawania

11. O funkcjach elementarnych - prezentacja.   

2.2 Doliczanie cz.1

12. O funkcjach elementarnych - prezentacja.   

2.3 Doliczanie cz. 2

13. O funkcjach elementarnych - prezentacja.   

2.4 Nauka liczb do 100

14. O funkcjach elementarnych - prezentacja.   

2.5 Nauka liczb -parzyste i nieparzyste

15. O funkcjach elementarnych - prezentacja.   

2.6 Nauka odejmowania - pierwsze kroki

16. O funkcjach elementarnych - prezentacja.   

2.7 Nauka odejmowania część 2

 17. Ciągi liczbowe - granica ciągu.

2.8 Nauka liczb -Jak używać systemu dziesiętnego

 18. Ciągi liczbowe - wyznaczanie granic ciągów.

3.1 Nauka dodawania dużych liczb gra wąż

 19. Ciągi liczbowe - wyznaczanie granic ciągów.

3.2 Góra - matematyczna gra planszowa

 20. Ciągi liczbowe - wyznaczanie granic ciągów.

3.3 Macierz 0-50

10. O funkcjach elementarnych - prezentacja.   

3.4 Tabliczna mnożenia - Wyspa skarbów

Back to top
Back to top